Sander schreefColonAls je nou volgende keer Toyo's rondom legt ben je helemaal onder de indruk![]()

Bruce schreefColonSander schreefColonAls je nou volgende keer Toyo's rondom legt ben je helemaal onder de indruk![]()
Ja, waarom wil toch iedereen banden hebben die moeilijk te vinden zijn en niet meer gemaakt worden?

crazywolf schreefColonBruce schreefColonSander schreefColonAls je nou volgende keer Toyo's rondom legt ben je helemaal onder de indruk![]()
Ja, waarom wil toch iedereen banden hebben die moeilijk te vinden zijn en niet meer gemaakt worden?
gaat de toyo t1r dan ook uit de productie? :s ivm goodyear dit wist ik idd al even![]()
toch de toyo ook niet he?ik wou er zo 4 kopen zodra men 16inch spokes binnen komen (van magicwheels)

Johan schreefColonWanneer zijn die banden gefabriceerd eigenlijk?
Dat moet terug te vinden zijn op die band, ik weet alleen niet hoe.
Als ze die banden misschien zo lang uit voorraad hebben geleverd zijn ze misschien al oud
Bruce schreefColon
Maak je geen zorgen de toyo's worden gewoon nog gemaakt.

Johan schreefColonWanneer zijn die banden gefabriceerd eigenlijk?
Als ze die banden misschien zo lang uit voorraad hebben geleverd zijn ze misschien al oud

Carl schreefColonJohan schreefColonWanneer zijn die banden gefabriceerd eigenlijk?
Ter info :
de Goodyear 215/40 eagle F1 DS2 is gefabriceerd in week 6 van 2009 (DOT0609)
de Goodyear 195/45 eagle F1 DS2 is gefabriceerd in week 1 van 2008 (DOT 0108)
Dus de banden uit England zijn 'verser' dan de Belgische en dat jullie al lang weten dat ze niet meer gemaakt worden is dus zever, aangezien ze vorige zomer nog gemaakt werden.

Bruce schreefColonJa, waarom wil toch iedereen banden hebben die moeilijk te vinden zijn en niet meer gemaakt worden?

Bruno schreefColon
En waarom wil iedereen steeds Toyo's ?
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.