Na de winterstop ,met het goede weer, ritje gemaakt van een paar honderd km . Heb koelvloeistof gecontroleerd
Moet ik mij zorgen maken?
Graag reactie.
vespa




vespa schreefColonHallo,
1Na de winterstop ,met het goede weer, 2ritje gemaakt van een paar honderd km . 3Heb koelvloeistof gecontroleerd30cl moeten bijvullen,olie gecontroleerd : niveau normaal : Ook 3lichte vaalwitte aanslag halverwege de peilstok
. Tijdens de rit 1geen abnormale temperaturen: olie 115 graden , watertemp ok.
Moet ik mij zorgen maken?
Graag reactie.
vespa


vespa schreefColonKoelvloeistofverlies heeft zich dan toch vertaald in een HGF.
Ik heb nu een echte MG TF.
De herstelling is reeds uitgevoerd door garage Ruys in Kalmthout en ik mag hem maandag gaan halen .
K'heb eveneens de waterpomp en distributieriem laten vervangen ,de stalen studs zitten standaard in het pakket van de HG .
Toch een beetje een dubbel gevoel omdat de TF maar 33000 Km heeft.
Ben benieuwd.



vespa schreefColonK'heb de MG terug.
Inderdaad we zijn een beetje MG-gek. Zoals iedereen op het forum.
Maar nu is alles terug in orde. Garage Ruys heeft prima werk geleverd.
Ik heb deze garage gekozen op aanraden van Bruno. Prima tip.De herstelling werd uitgevoerd aan een ,voor mij, democratische prijs.
Volgens Danny Ruys zijn zij echt gespecialiseerd in HGF.Er wordt gemiddeld een HG per week hersteld ,MG en Landrover.
Zij nemen ook de tijd om je voldoende te informeren op voorhand ,zowel wat betreft de kostprijs als de uit te voeren werkzaamheden, geen verrassingen bij het afhalen van de herstelde wagen.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.