Bij ca 2100 rpm begint iets te resoneren in de buurt van het handschoenenkastje. Ik weet zeker dat het geen losliggende dingen in het kastje zijn want dat heb ik leeggehaald.
Nu kan het best zijn dat dit alleen bij nij voorkomt maar ik vroeg me toch af of dit geen vaker voortkomend probleem is.
Ik ga er steeds meer op letten en het wordt langzaam @#$%#$&$%*




