vandaag mijn mgke terug opgehaald bij de carroserie, alles terug in elkaar steken en laat het seizoen dan maar beginnen.

mijn radiator was een beetje rot


enfin meer fotos volgen nog
grtz
mrcarribean







Bruno schreefColonMijn radiator is nog zeer goed, maar ik heb toch zonet een TF radiator besteld en die gaat er één van de weken in. Better safe then sorry.




Edgecrusher schreefColonAluminium radiator ook nieuw uit GB laten komen, volgens mij incl. verzenden, toen ongeveer 100 euro.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.