BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
Verwarmings knop
  • Avatar gebruiker
    masterpiece
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON do maart 24, 2005 12:01 pm
    WoonplaatsCOLON Warschau (pl)

    Verwarmings knop

    door masterpiece » wo maart 10, 2010 9:53 pm

    Weet iemand hoe het komt als ik mijn kachel helemaal uit wil zetten veert de knop een beetje terug met als het gevolg dat ik de kachel dus ook niet uit krijg en de airco vervolgels niet werkt. Is het een kwestie van de kabel vervangen of zit deze misschien ergens klem. Alvast bedankt
    MGF 1997 / MGTF 2004 / Toyota Avensis 2006 / Yamaha Raptor 700 Quad 2007
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo maart 10, 2010 10:03 pm

    Even twee zaken los van elkaar halen:

    De airco zal ongeacht de stand van de temperatuurregelaar altijd volledig koelen, ook al staat de verwarming op vol verwarmen, de lucht wordt eerst gekoeld en gedroogd waarna die verwarmd wordt, Hiervoor moet de knop van de airco natuurlijk aan staan EN de fan niet op stand 0 staan.

    De knop van de verwarming kan wellicht door een niet optimale route van het bedieningspaneel naar de kachelunit wat spanning overdragen op de binnenkabel waardoor deze terugveert.
    Helaas is het zo dat bij een F, de kachel aan of uit staat, een beetje verdraaiing geeft dus al snel het effect dat de verwarming niet uit kan.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    masterpiece
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON do maart 24, 2005 12:01 pm
    WoonplaatsCOLON Warschau (pl)

    door masterpiece » wo maart 10, 2010 10:10 pm

    Het euvel speelt zich af in mijn TF ik merk wel wat verschil in temperatuur als ik de knop voledig terug draai , Maar nog veel te warm naar mijn mening. Hoe de airco werkt weet ik eigelijk nog niet, Het handleidings boekje is in het Frans......................en dat is ABRACADABRA voor mij LOL :D
    MGF 1997 / MGTF 2004 / Toyota Avensis 2006 / Yamaha Raptor 700 Quad 2007
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten