


Bruce schreefColonZou je even bij Ad moeten checken.
Wat is je bedoeling, opknappen of in onderdelen doorverkopen?


Deze is rijdend en de delen zijn erbij. Heb 1200 geboden. Tel bij een Engelse ook reis brandstof etc en je bent een heel eind op wegBruce schreefColonAls ik even hardop mag denken, waarom zou je zo veel geld betalen voor een Britse F met schade als je voor hetzelfde geld een hele mooie rijdende F zelf uit Engeland zou kunnen halen. ik vind het heeeeel veel geld.





heb wel duidelijke foto's van de auto, pm je mailadres maarcrazywolf schreefColonvelgen![]()
![]()
waren deze in goede staat? enige idee toevallig? en veronderstel vvc velgen dan?
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.