door ErikB » za maart 12, 2005 1:00 pm
Allez Jup !!! De opzet is helemaal niet geslaagd.... IMHO.
Door de kleurcombinatie en schema wordt de zijflank optisch een stuk hoger en krijg je precies twee stukken auto: een onderkant (het beige bakje) en een plat bovenstuk (hier een rood cabrio deskseltje) dat erop "past". Alsof je naar de garage kan gaan en zeggen: 'k wil de onderkant behouden, maar doe mij maar een ander deksel: een groen met een dak.
'k Hoop dat je me een beetje kan volgen.....
Ja wat die spoiler met m'n verhaal doet... 'k Denk nog altijd dat die daar per ongeluk door een voorbijganger vergeten is, terwijl ie z'n aangekochte spoiler even neerzette om z'n schoenveters dicht te knopen (of zoiets).
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)