Nieuwe van MS, samen met Piper gemaakt.... Ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb !!!




Een 4-2-1 zoals van MS lever idd relatief meer koppel op; voor de echte pk's moet je een 4-1 zoeken
??????? Ik dacht dat 4-2-1 in alle gavallen het ideale scenario was?


Demor schreefColonOf is dit extra veilig


MGZR160 schreefColonhey bruno dan kan je volgende week mischien meerijden naar franchorchamps ik ga daar mijn mini testen.
mg metro man
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.