

Remieme schreefColonje dient de flap onder je kofferdeksel te klemmen. wel voorzichtig sluiten


Kasper schreefColonEr zijn twee verschillende modellen. Heb je pilaartjes op de T-bar dan kun je een tonneau plaatsen zoals Remiene schrijft, anders moet je de tonneau achter de softtop opspannen. (het oude model)

Kasper schreefColonEr zijn twee verschillende modellen. Heb je pilaartjes op de T-bar dan kun je een tonneau plaatsen zoals Remiene schrijft, anders moet je de tonneau achter de softtop opspannen. (het oude model)

D.B.C. schreefColon....
Pilaartjes op de t-bar?
ik neem aan dat ik een oud model heb? bj 1997
...

Kasper schreefColonD.B.C. schreefColon....
Pilaartjes op de t-bar?
ik neem aan dat ik een oud model heb? bj 1997
...
Dus je hebt gewone drukkers........
In dat geval heb je inderdaad een vroege tonneau. Korte instructie:
1. Een van de deuren openen
2. Drukker van de tonneau in de deuropening vastmaken
3. Nu het "koord" wat aan de achterzijde van de tonneau zit achter de softtop doorhalen, vanaf de net vastgemaakte drukker tot aan de andere zijde en daar de andere drukker in de deuropening vast maken.
Je loopt nu het risico dat het "koort" los schiet, dat hoort erbij, dus wellicht een paar keer proberen, en anders nog maar eens opnieuw proberen.
4. De 3 drukkers bovenop de T-bar vastklikken.
That's all![]()
Het klinkt onwerkelijk, maar dit is toch echt zo'n beetje de methode. Het staat er een stuk eenvoudiger op papier dan dat het in praktijk is, vandaar dat ook ik deze mooie accessoire thuis laat.
Het is wellicht een goede verklaring waarom de latere tonneau cover op een andere wijze geplaatst wordt.



Murphy schreefColonIk neem aan dat je het hebt over de afdekhoes van je softtop.
De mijne is ook van "97 dus heb misschienhier iets aan ?
https://homedrive.ziggo.nl/r.welten@hom ... _00001.jpg
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.