http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=345959




Bruce schreefColonEen van de Jongens op het .org forum is over de kop geslagen met zijn TF, wat me aan de Foto's opvalt is dat de raamstijl volgens mij geheel is dubbel gevouwen, het is er wel heel goed vanafgekomen.
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=345959


D.B.C. schreefColonDie raamlijsten zijn nooit in staat om het gewicht van een auto te dragen, bij elke cabrio zullen ze denk ik wel inklappen en dan nog maar te zwijgen over rolbeugels, die doen hun werk ook vaak niet zoals het zou moeten.
Zat er ook nog een hardtop op? je zou denken dat dat nog enige steun bied. Met een softtop zou het erger geweest zijn.
Cheers


D.B.C. schreefColonDie raamlijsten zijn nooit in staat om het gewicht van een auto te dragen, bij elke cabrio zullen ze denk ik wel inklappen en dan nog maar te zwijgen over rolbeugels, die doen hun werk ook vaak niet zoals het zou moeten.
Zat er ook nog een hardtop op? je zou denken dat dat nog enige steun bied. Met een softtop zou het erger geweest zijn.
Cheers

Edgecrusher schreefColonVolgens mij valt dat nog wel mee, als je naar de raamstijl in verhouding met de bijrijdersdeur kijkt...


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.