Ik wil even melden dat ik de mgf een geweldige auto vind! Ik heb m zojuist voor de deur gezet. Vandaag opgehaald bij de dealer.
Er zijn echter nog wat kleine mankementjes. Misschien dat jullie mij daarbij kunnen helpen?
Ten eerste: ik kreeg vandaag het lampje niet meer uit van de handrem zeg maar. Remvloeistof is op peil. Ik vroeg me af of de mg(2001) dit aangeeft als wellicht de remblokken bijna op zijn?
Ten tweede: Derde remlicht werkt niet, kofferbak lampje werkt ook niet en voorkant reserve wiel ruimte lampje werkt ook niet.
Hebben jullie oplossingen hiervoor?
Thnx alvast!
Groeten,
Rob
Trotse nieuwe owner van mgf mk2 2001







