Nou, ben een behoorlijke tijd (als in een maand of 3...

) niet op het forum actief geweest, maar het wordt weer tijd! Eerste zonnige dag en de F zit weer zo goed als in elkaar na een HGF. Sta nu ongeveer op het punt om een nieuwe distributieriem te monteren. Deze was in december 2008 al vervangen incl. de waterpomp en de spanner op de ons aller welbekende Berg, maar aangezien de riem eraf is geweest moet ik een nieuwe monteren.
Nu heb ik nog het model F met de handmatige distributieriemspanner. Er zat geen veer op de spanner bij demontage, maar op sommige tekeningen voor de montage zie ik wél een spanveer afgebeeld.
Kan iemand me vertellen hoe dit zit? Moet ik ergens een losse spanveer bestellen of...?