

Carl schreefColon...Het interieur voelt zelfs vochtig aan en als het vriest komt er zelfs vrij veel ijs aan de binnenkant van de ruit hangen. ...








Helmet schreefColonProbleem lag daar bij de deuren. Onderin zitten gaatjes zodat water weg kan lopen. Die waren verstopt.
.......
Mijn ervaring (vw caddy) met een radiateur die lek is: Ruiten beslaan en zijn enorm vet. Je blijft poetsen met doekjes en maar het wil er niet echt makkelijk af.
........
Isolatie kan zoooo veel vocht vasthouden..

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.