Zat er ook aan te denken om er een stoelverwarmingselementje in te laten zetten. Iemand daarover een idee?
Alvast bedankt!
ps ben droevig: eerst m'n plastic ruitje deze week zelf laten scheuren, nu weer m'n lagers kapot..... duur maandje!



Gab schreefColonHeeft iemand een goed, betrouwbaar en beetje normaal-aan-de-prijs-adresje voor het opvullen/ vernieuwen van de vulling van Mk1 stoelen?

HansZ schreefColonIk heb hem via een stoffeerbedrijf. Dit bedrijf doet stoffeerwerk voor mijn werkgever. Het bedrijf heet HEPA en zit in Geffen (Noord Brabant )
tel 073-5325032.


Carl schreefColonIk kreeg ooit een raming voor het herstellen van losse VVC stoelen (half leer half alcantara) van 1000 euro voor de twee, inclusief opvullen van de mousse enzo.
Was er even niet goed van. Wat denken jullie van zo'n bedrag?



Sander schreefColon(zeker 1 van de beste in de Benelux)
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.