Spoiler
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

Spoiler

door D.B.C. » do jan 28, 2010 2:46 am

hallo,
    Ik wil graag een spoiler op mn MGF plaatsen maar het liefst een trophy spoiler, heeft iemand een idee hoe ik daar aan kan komen?

Wel kwam ik deze tegen(http://cgi.ebay.nl/MGF-MGTF-Spoiler_W0QQitemZ280448333480QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item414c05f6a8), maar ik kan niet egt veel uit de foto opmaken, maar kwa vorm is ie niet verkeerd, maar ik ben bang dat de zijkanten de auto raken als ik de kofferbak telkend dicht doe.

Sorry dat ik zo veel vraag met al mn topics :lol: , maar wil als het mooier weer word mn MGF wat opleuken met zoiezo de rollbars en een spoiler en ik wil z'n chrome gril set en andere sieruitlaten.
    En aan de binnenkant wil ik andere stoelen, dashboard delen in carroserie kleur en andere speakers. En ik kan beter dingen hier vragen dan zelf gaan aankloten zodat het fout kan gaan :wink:

Mvg D.Blokker die nog seeds blij is met z'n MGF :D
    Laatst bijgewerkt door 2 op D.B.C., in totaal 0 keer bewerkt.
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » do jan 28, 2010 2:52 am

Jammer, maar dat is geen Trophy spoiler.
    Bruce zal je wellicht de link kunnen doorgeven ,waar hij de zijne haalde, die we er enkele weken geleden op monteerde.
    Denk eraan dat hij ook dient te worden gespoten en daar vragen ze in Nederland, de hoofdprijs voor.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

door D.B.C. » do jan 28, 2010 3:03 am

Bruno schreefColonJammer, maar dat is geen Trophy spoiler.
    Bruce zal je wellicht de link kunnen doorgeven ,waar hij de zijne haalde, die we er enkele weken geleden op monteerde.
    Denk eraan dat hij ook dient te worden gespoten en daar vragen ze in Nederland, de hoofdprijs voor.

Ik hoop dat het in Nederland is :lol: of opgestuurd kan worden.
    Dat overspuiten is geen probleem, eerder het verkrijgen van de spoiler. :wink:

Cheers
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do jan 28, 2010 8:26 am

Er is helemaal geen reden om je te verontschuldigen voor het stellen van vragen, hoe meer hoe beter daar is het forum voor.

Die spoiler op de link hoort niet bij een F dus die zal de lijn van de achterbak niet volgen en zal er denk ik dus gewoon heel raar uit zien, hij staat trouwens al zeker een half jaar op E-bay.

Blue Maniac is op zoek naar een Trophy splitter en spoiler, misschien kun je met hem contact opnemen voor het delen van verzend kosten en is er misschien wel wat korting mogelijk.

Als ik me niet vergis heeft Bruno ook nog een Spoiler liggen die iets gereserveerder is dan de trophy spoiler.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    RoadRunner
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122
    GeregistreerdCOLON wo mei 30, 2007 7:38 pm
    WoonplaatsCOLON Enkhuizen

door RoadRunner » do jan 28, 2010 6:28 pm

Ik heb laatst ook een Trophy splitter en spoiler besteld bij http://stores.shop.ebay.co.uk/x-f-o-r-t-y-n-i-n-e-x_Car-Parts_W0QQ_fsubZ1038207015QQ_sidZ890953475?_nkw=rover&submit=Search

Zondag besteld en woensdag binnen gekregen. Alleen nog niet gekeken of het spul ook daadwerkelijk past. :lol:

Eigenlijk niet echt verwacht iets binnen te krijgen aangezien ze handelen in batterijen, adapters en .....spoilers.
    Ton & Gea
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo okt 18, 2009 11:24 am
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

door colchester » do jan 28, 2010 6:57 pm

Dit lijkt verdomd sterk op het aanbod van www.M-99.co.uk , hier elders besproken.....zouden ze dan toch van hun fouten geleerd hebben?
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

door Blue Maniac » do jan 28, 2010 8:42 pm

Bruce schreefColonEr is helemaal geen reden om je te verontschuldigen voor het stellen van vragen, hoe meer hoe beter daar is het forum voor.

Die spoiler op de link hoort niet bij een F dus die zal de lijn van de achterbak niet volgen en zal er denk ik dus gewoon heel raar uit zien, hij staat trouwens al zeker een half jaar op E-bay.

Blue Maniac is op zoek naar een Trophy splitter en spoiler, misschien kun je met hem contact opnemen voor het delen van verzend kosten en is er misschien wel wat korting mogelijk.

Als ik me niet vergis heeft Bruno ook nog een Spoiler liggen die iets gereserveerder is dan de trophy spoiler.

Klopt helemaal, ik heb helaas al twee keer gemaild met http://stores.shop.ebay.co.uk/x-f-o-r-t ... mit=Search en krijg alleen maar mailtjes retour dat ze dicht zijn met de kerst. De rear Trophy spoiler staat alleen niet meer bij hun op de site, dus ik wacht nog steeds op antwoord.
    Inmiddels ook div. andere aanbieders gevonden die beide aanbieden maar dit zijn bedrijven die ogen als www.M-99.co.uk en hierover gaan zeer vervelende verhalen, algemeen advies uit Engeland: niets bij deze lieden bestellen.
    -f-o-r-t-y-n-i-n-e-x is volgens Bruce betrouwbaar aangezien hij hier zelf ervaring mee heeft, deze leverancier heeft dan ook mijn voorkeur.

Ik ben serieus op zoek en daar waar mogelijk kunnen we misschien de krachten bundelen, wellicht zijn er zelfs nog meer liefhebbers.
    To boldly go where no MGf has gone before.
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

door D.B.C. » do jan 28, 2010 10:38 pm

Blue Maniac schreefColon
    Bruce schreefColonEr is helemaal geen reden om je te verontschuldigen voor het stellen van vragen, hoe meer hoe beter daar is het forum voor.

Klopt helemaal, ik heb helaas al twee keer gemaild met http://stores.shop.ebay.co.uk/x-f-o-r-t ... mit=Search en krijg alleen maar mailtjes retour dat ze dicht zijn met de kerst. De rear Trophy spoiler staat alleen niet meer bij hun op de site, dus ik wacht nog steeds op antwoord.
    Inmiddels ook div. andere aanbieders gevonden die beide aanbieden maar dit zijn bedrijven die ogen als www.M-99.co.uk en hierover gaan zeer vervelende verhalen, algemeen advies uit Engeland: niets bij deze lieden bestellen.
    -f-o-r-t-y-n-i-n-e-x is volgens Bruce betrouwbaar aangezien hij hier zelf ervaring mee heeft, deze leverancier heeft dan ook mijn voorkeur.

Ik ben serieus op zoek en daar waar mogelijk kunnen we misschien de krachten bundelen, wellicht zijn er zelfs nog meer liefhebbers.

Ja die m99 had ik ook gezien, goed dat je dat zegt ik wilde ze al mailen.
    Ik zal die andere eens informeren en houd je op de hoogte. we kunnen inderdaad de krachten bundelen zodat het in ieder geval de verzend kosten scheelt.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » vr jan 29, 2010 6:18 am

Ton heeft er dus net een trophy spoiler en splitter besteld en ik heb er vorige week een KH splitter besteld, deze was tot mijn verbazing nog niet gespoten, dus dat moet ik zelf even doen...leuk lente projectje...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    RoadRunner
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122

door RoadRunner » vr jan 29, 2010 6:13 pm

colchester schreefColonDit lijkt verdomd sterk op het aanbod van www.M-99.co.uk , hier elders besproken.....zouden ze dan toch van hun fouten geleerd hebben?

m-99 accepteerde alleen credit card vandaar dat ik het via ebay met Paypal betaald heb, dan heb je in ieder geval een beetje bescherming.
    Ton & Gea
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » vr jan 29, 2010 6:52 pm

Begrijp ik goed dat jij het bij m-99 hebt gekocht?

Die heeft namelijk nogal een slechte reputatie op het Engelse forum....
    RoadRunner
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122

door RoadRunner » za jan 30, 2010 11:12 am

Oh sorry, ik heb ze via E-Bay bij FortyNine gekocht. M-99 vond ik ook niet erg betrouwbaar door alle negatieve berichten.

FortyNine is iets duurder maar die hoef je geen creditcard gegevens te sturen. PayPal werkt wel zo prettig!
    Ton & Gea
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

door Blue Maniac » za jan 30, 2010 12:01 pm

RoadRunner schreefColonOh sorry, ik heb ze via E-Bay bij FortyNine gekocht. M-99 vond ik ook niet erg betrouwbaar door alle negatieve berichten.

FortyNine is iets duurder maar die hoef je geen creditcard gegevens te sturen. PayPal werkt wel zo prettig!

Heb jij toevallig ook een e-mailadres van FortyNine? Ik ben nu al twee weken aan het mailen via E-Bay maar krijg helaas geen enkele normale reactie retour.
    Mogelijk dat er een ander adres op je factuur staat of i.d.

Thanks....
    RoadRunner
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122

door RoadRunner » za jan 30, 2010 3:17 pm

Geen emailadres te vinden. Alle mailtjes liepen via E-bay en een factuur o.i.d. ontbreekt. Helaas. :cry:
    Ton & Gea
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

door Blue Maniac » zo jan 31, 2010 12:39 pm

RoadRunner schreefColonGeen emailadres te vinden. Alle mailtjes liepen via E-bay en een factuur o.i.d. ontbreekt. Helaas. :cry:

Zijn er wellicht nog andere liefhebbers geïnteresseerd? ik krijg helaas nog steeds geen enkele reactie van Fortynine, blijkbaar is er geen interesse.
    Inmiddels heb ik een andere aanbieder gevonden waarvan ik nog geen negatieve reacties kan terugvinden. http://www.car-body-kit.co.uk/
    Ikzelf ben geïnteresseerd in een MGF Front Spoiler, MGF Trophy Rear Spoiler en MGF Driver and passenger side air scoop extensions.
    De prijs lijkt in vergelijking tot andere aanbieders zeer redelijk, tevens wil mijn dochter ook wat bestellen voor haar Ka'tje.

Ik weet dat D.B.C. al oren heeft naar de MGF Trophy Rear Spoiler maar het zou toch leuk zijn als er meer mensen geïnteresseerd zijn.
    Ik wil komende week contact opnemen aangezien dit bedrijf wel bereikbaar is.
    Ik hoor het graag als er nog liefhebbers zijn.