





Wil je echt gerust rijden dan moet je gaan voor een conversie van de thermostaat zoals hij bij de latere TF's voorkomt. Deze zijn trouwens vrijwel probleemloos op het gebied van HGF, of toch minstens vergelijkbaar met andere goede betrouwbare moderne benzinemotoren.




jantje schreefColonHeb al wat ervaring met HGF'jes (drie intussen)
Na de laatste eindelijk besloten om de moter eerst op bedrijfstemperatuur te laten komen vooraleer het toerental boven de 3.000 te laten uitkomen....![]()

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.