


masterpiece schreefColonNu dat er diverse leden aan het plakken zijn geraakt van strepen op hun F of TF ...




Carl schreefColonBruce en OTT zijn 1



ErikB schreefColonz'n OTT typisch Nederlands stemmetje wel,


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.