BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
MG TF 80th anniversary« Thread started: Jan 13th, 2004 »
  • Spooky Guest

    MG TF 80th anniversary« Thread started: Jan 13th, 2004 »

    door Spooky Guest » di maart 23, 2004 6:50 pm

    Hallo allemaal.

    Ben gisteren bij een mg verdeler de MG TF 80th anniversary gaan bekijken in Pearl black. Het is een knap wagentje en de kleurencombinatie is gewaagd. Nu wil ik vragen of niemand een foto heeft van deze wagen aangezien ik men digitale camera was vergeten

    Groetjes
    -----------------reply ErikB -------------------
    Al eens op "The English Fantasy" gechecked ?

    http://www.mgtf.be/MD_LE80th.html

    -----------------reply Letomski-------------------
    aah, the number 20, gisteren ingezeten op het salon

    kwijl kwijl

    nice

    en dan stond er 1 die probeerde de "motorkap" open te krijgen om es naar de motor te kijken. lacheeuh

    en hij vond de koffer al zo klein

    -----------------reply Spooky-------------------
    Alvast bedankt voor jullie informatie

    Ben vandaag terug geweest naar de verdeler met digicam, en ja , ik denk dat nummer 80 de mijne wordt

    -----------------reply ErikB-------------------
    Foto's mag je altijd doormailen.

    Waar is de dealer gelocaliseerd ?

    -----------------reply Bruno -------------------
    Leuke foto's, en ja ik zal morgen ook eens plaats nemen in de nr.20 (en ja ik neem het vin nr. even voor u op Erik)
    Erik, je bent foto's vergeten te nemen van het grijze monstertje op de achtergrond (en nogmaals, ja ik bedoel hier geen hostess mee, maar de SV)


    -----------------reply ErikB -------------------
    Piccies van de SV komen misschien vanavond nog op de site, maar dat zal nogal aan de late kant zijn

    Anyway, d'er zijn er nog te koop want hier in ons Belgenlandje hebben ze nog geen koper gevonden voor 't grijze monstertje of één vn z'n broertjes

    -----------------reply Bruno -------------------
    Tja, ik wacht nog op de 1000 pk versie, want de huidige versie is voor watjes want volgens J.Clarckson is hij net iets trager dan een Porsche GT3 en een M3 , en tevens wacht ik in dat geval ook op de grote lottopot !
    Let's have some nitro !

    -----------------reply Spooky-------------------
    Alvast bedankt voor jullie informatie

    Ben vandaag terug geweest naar de verdeler met digicam, en ja , ik denk dat nummer 80 de mijne wordt

    -----------------reply Steven en Leen-------------------
    Miljaar dat wil zeggen dat onze 75th an. met nr 1227 alweer bijna 5 jaar oud is:-)

    -----------------reply Bruno -------------------
    Vin nr. van de 80 LE 20 of 1600 is SARRDWBKN4D627796

    Tussenhaakjes, ontvangst op de Mg-stand was zeer goed. We kregen een drankje aangeboden achter de coulissen, kregen veel info, en zelfs een luxe-map in zeeer beperkte oplage van de SV (deze geven ze bijna aan niemand) Top dus !
    -----------------reply Spooky-------------------
    Gisteren het autosalon bezocht en met de stroom volk mee naar de stand van MG in paleis 9. Inderdaad een heel goeie ontvangst en ook goeie koffie achteraan De MG TF 80th anniversary stond er in al zen glorie te pronken en had heel wat beziens. Alleen zag ik dat het raamje achteraan de kap al wat beschadiging had opgelopen. Toch heeft me dit niet van men overtuiging afgebracht en rijd ik dus volgende week met nummer 80 door het belgenlandje, ik post dan zeker wat foto's.

    Groeten


    -----------------reply ErikB -------------------
    Nummer 93 (IIRC) staat bij een dealer in Hasselt.

    -----------------reply Luc-------------------
    Erik,

    enig idee hoeveel er voorzien zijn voor de Belgische markt ?

    Luc (Back from Middle-earth)

    -----------------reply ErikB -------------------
    Hey Luc,

    Welkom thuis en GELUKKIG NIEUWJAAR voor jullie twee

    Ik heb vernomen (van dhr. Rubens, PR Rover BeLux) dat er 100 voor België zijn voorzien, waarvan 60 zilver metallic en 40 zwarte (nieuwe kleur: Pearl Black).


    -----------------reply Steven en Leentje-------------------

    Die in hasselt is niet 93 maar 94 volgens mij en dat is zo'n zwarte. Heel proper alleen een 4de auto zou er echt wel over zijn:-) allez voorlopig toch:-)
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten