door D.B.C. » ma jan 18, 2010 1:26 am
hallo,
ik heb een lekkage bij de bestuurders kant en het drupt (op de stoel) waar het softtoprubber het raamlijsting raakt, het komt denk ik via het raam naar binnen dat ie niet goed afsluit ofzo.
het is alleen als ik de deur open heb gehad terwijl het regent of nat is anders lekt het niet, dus als het regent en de deur was al dicht is er niets aan de hand, als of er een spoor van water door het openen van de deur de rest doet laten volgen als ie al diecht is.
maakt het eigenlijk uit als het via het raam naar beneden loopt? (binnenkant van de deur)
ik hoop dat iemand mij kan helpen ik zal van de week foto's maken van de afsluiting en waar het drupt om een helder beeld te geven van wat ik bedoel.
Mvg, D.Blokker
Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.