daar heb je gelijk in erik maar dat gebeurt ook wel maar dat was vroeger een groter probleem dan met de banden van nu . maar het is wel een aandachtspunt en uit voorzorg hem toch wel iets te verzetten bedankt voor je reactieErikB schreefColonGeen probleem.
Het is echter wel wenselijk om enkele andere aandachtspunten te bekijken, bvb. de banden kunnen eronder leiden, soms is het mogelijk om de auto een half metertje naar voor te rollen, en nadien weer naar achter. Zo vlakt de band niet te veel.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.