Ikzelf heb een Kenwood Mask, met op originele plaatsen in de deuren Focals : Een gescheiden twee-weg systeem waarvan de tweeters tegen de A-stijl op het dashboard werden bevestigd. De speakers worden aangestuurd door een 2 kanaals Alpine versterker, die met velcro tegen de tapijt achter de zetel werd bevestigd. Indien je voor een MKII kiest kan je ook nog ovale speakers monteren in de T-bar achter de zetels, doch dit is niet echt nodig als je goede speakers in de deuren zet, zoals Focal, Boston, Kicker, Rockford etc...
Ik zag ooit een F met een rokford versterker in de uitsparing op de bodem van de koffer, waar rond een MDF-plaat was gemaakt en dan bekleed met dezelfde stof als de koffer. Deze versterker stuurde een berekend Rockford basskistje aan in de vorm van een "spie", achter de passagierszetel. Lekker uit de weg en bijna onzichtbaar, maar oh, zo hoorbaar

. De Radio in die F was een Alpine, met uitklapbaar LCD scherm, dat ook diende als navigatie en om DVD's en PS2 op te draaien. De PS2 zat in de handschoenenkast weggewerkt en afgewerkt met MDF.
Allemaal zeer mooi, maar totaal overbodig voor mij, daar ik opteer voor een behoorlijke radio-ontvangst, en voor de rest prefereer op mijn motor te horen muziek maken. Tenslotte vind ik het belangrijk om zo weinig mogelijk gewicht mee te sleuren

(mijn CD-bak ligt trouwens al 4 jaar te wachten op montage)