


Remieme schreefColonHelaas, die luxe ontbreekt
Als je het rode gebied raakt, heb je nog circa 10 liter.


BlackFox schreefColonAl 500km en nu pas in het rood?


mrcarribean schreefColonBlackFox schreefColonAl 500km en nu pas in het rood?
alez dat is toch een algemeenheid, mijn record met de f is 705 km en toen viel hij stil.
grtz mrcarribean![]()
![]()

Carl schreefColonmmmm, zal best voor het diepterecord gaan. 350 km van vol naar stilstand ?



crazywolf schreefColonblijft hij steeds zoveel verbruiken?
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.