Zoals jullie zien is dit mijn eerste post op dit forum.
Ik heb vandaag mijn polo GTI verkocht, en wil overgaan tot aankoop van een MG-F.
Heb in Duitsland iets gevonden wat mij echt bevalt, maar nu heb ik een (domme) vraag
De auto die ik gezien heb heeft hardtop, maar wanneer ik nu wil cabrio rijden, moet ik dan de hardtop er met de hand afhalen?
Uit wat ik hier al gelezen hebt lijkt het dat dit de enige mogelijkheid is, maar is het dan zo dat je je dak thuis moet laten wanneer je gaat rijden?
Sorry voor de domme vraag, maar ik weet het gewoon niet.
Grtz!
Jayke




