Ik moet deze week voor de 1e keer olie verwisselen in mijn F.
Mijn vraag:
Is dit een beetje makkelijk te doen? Mijn vader doet normaal al het werk aan alle 4 de auto's dus ook even handig om te weten of dit ook een beetje gaat...
Groet






Frekkel schreefColonbij de meeste is het 4l, bij sommige naar het schijnt 4,5 (maar ik ben alleszinds nog gene tegen gekomen)





remcovankuilenburg schreefColonFrekkel schreefColonbij de meeste is het 4l, bij sommige naar het schijnt 4,5 (maar ik ben alleszinds nog gene tegen gekomen)
Het wisselt per auto zeker![]()
bij die van mij inclusief oliefilter ging er echt 4,5 liter in.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.