Heeft de F nu een apart knopje voor de achterruitverwarming? Of doet deze het automatisch met de gewone verwarming? De verkoper zei dat het laatste van toepassing is maar de verwarming werkt niet....dan zal er dus wel iets mis zijn met de aansluiting opf de kabel.
Thnx

