BUTTON_POST_REPLY 10 berichten Pagina 1 van 1
4 cijferige startcode ontbreekt
  • greenbow

4 cijferige startcode ontbreekt

door greenbow » do dec 10, 2009 5:40 am

hallo allemaal ik ben nieuw hier en zal me voorstellen mijn naam is albert ik woon in emmen ik heb in september een brooklands donninton gekocht uit 1998 orgineel met autopas 39000 kilometer in absolute nieuwstaat en alles is er bijna nog bij alleen de 4 cijferige startcode ontbreekt en het sleutel nummer maar dat is het ergste niet wie weet hoe ik aan die 4 cijferige startcode kan komen om hem te starten met de sleutel dealer lukt niet meer hij komt uit luxenburg wie weet hier iets meer over :D
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

door Janmgf » do dec 10, 2009 10:24 am

Ik heb de code van mijn MGF via de dealer (Damen & Kroes, Boxtel) opgevraagd.
    Kostte € 10.-
    Laatst bijgewerkt door 1 op Janmgf, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

Re: 4 cijferige startcode ontbreekt

door Brooklands » do dec 10, 2009 10:54 am

greenbow schreefColonhij komt uit luxenburg wie weet hier iets meer over :D

Welkom hier op het forum. Uit Luxumburg komen er niet heel veel. Maar dit zal de 95-PF-HJ zijn.
  • greenbow

door greenbow » do dec 10, 2009 11:43 am

klopt hij komt uit nijmegen je weet dan ook wie hem in het register bij je heeft geschreven he ik heb er een kopie van groetjes greenbow
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » do dec 10, 2009 1:15 pm

De wagen is niet door een eigenaar ingeschreven. Ik zit niet thuis en kan daarom niet direct vertellen waar ik deze info vandaan heb.

PS. Rij voorzichtig met de MGF. Ons vorig forumlid uit Emmen is flink te pas geweest met zijn MGF.
  • greenbow

door greenbow » do dec 10, 2009 8:57 pm

oke ik begrijp het enne ben niet zon scheurder hou meer van open en rustig rijden maar inderdaad je weet maar nooit
    bartje01
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 78
    GeregistreerdCOLON vr jul 11, 2008 6:57 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo (O) NL

door bartje01 » do dec 10, 2009 11:31 pm

Je kunt de sleutelcode laten uitlezen met een T4 computer. Ik heb dit in mei j.l. laten doen bij garage Hondebrink in Mariaparochie (nabij Almelo).
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » vr dec 11, 2009 1:27 am

Klopt inderdaad !
    Dit week-end nog voor iemand gedaan ! Vrij eenvoudig.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • greenbow

door greenbow » vr dec 11, 2009 10:13 pm

greenbow schreefColonhallo allemaal ik ben nieuw hier en zal me voorstellen mijn naam is albert ik woon in emmen ik heb in september een brooklands donninton gekocht uit 1998 orgineel met autopas 39000 kilometer in absolute nieuwstaat en alles is er bijna nog bij alleen de 4 cijferige startcode ontbreekt en het sleutel nummer maar dat is het ergste niet wie weet hoe ik aan die 4 cijferige startcode kan komen om hem te starten met de sleutel dealer lukt niet meer hij komt uit luxenburg wie weet hier iets meer over :D
    hallo mensen heb de 4 cijferige code plus sleutelnummer kunnen verkrijgen dit gedaan via mijn austin rover garage harald gerdes in klazienaveen ik ben er erg blij mee iedereen bedankt voor het meekijken en meeschrijven groetjes greenbow
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

door Powerman » zo dec 13, 2009 4:56 pm

Je kan de code online opvragen met je gegeven kenteken bewijs.

heb ik zelf ook gedaan en werkt perfect.

http://mg-rover-radio-codes.com/index.php
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY 10 berichten Pagina 1 van 1