5-12-2009: Opgelost... zie edit onderaan...
Zojuist merkte ik op dat enkele meters het niet deden.
De temperatuurmeter en toerentellen doen niks.
En bij een afslag merkte ik dat de knipperlichten het niet deden.
Auto even aan de kant en uit gezet, geen verbetering.
Paniekknop ingedrukt. Knipperlichten werken wel.
Verder geen uitval. Groot/dim licht, Elektrische ramen, binnenverlichting, kofferbak, andere metertjes werken wel.
Een zekering
?
--------------
edit:
Inderdaad, een zekering. Nummer 1. (10A) onder het stuur was doorgefikt.
Ik maakte me zorgen omdat de meters het niet meer deden. Maar nu ik weet dat dat ook via de zekeringen loopt ben ik weer gerust



