ja maar een mes in het dak steken is makkelijker dan de deur forceren

en voor de warmte lijkt me een hardtop isolerend, niet voor het geluid ik vind het geluid erg mooi niet te luid maar precies goed vooral na 3000 toeren

.
die beurs lijkt me wel wat, gewoon om wat dingetjes om mn F op te leuken en ik woon lekker in de buurt dus dat scheelt ik sta er zelf toevallig 2X per jaar zelf in Euretco

(met slangendag en reptielenbeurs) maar das een andere hobby van me. misschien wil mn moeders vriend ook wel mee aangezien hij een MGB heeft die hij (nou meer mn moeder

) aan de praat wilt krijgen sinds ze allebij een proefrit hebben gemaakt in de F dan zou die MGB ook eens na 20 jaar uit de garage komen

(en 20 jaar is zacht uitgedrukt

)
Mvg, D.Blokker