


BlackFox schreefColonLuchtfilter vraag ik me ook af, maar denk niet dat dat een punt zal zijn...?



Nem58 schreefColonDe achterlichten hebben een europees keurmerk. Dus dat zou geen probleem moeten opleveren.


Ronald MG TF schreefColonem-gee-efke schreefColonIk ging met mijn F destijds ook in Alken, maar ik ken iemand die in Alken op de keuring werkt, dus dat scheelt alweer
De laatste keer heb ik een kort jurkje aangetrokken met een diepe décolleté...jammer genoeg was ik vergeten mijn snor af te scheren...

em-gee-efke schreefColonNem58 schreefColonDe achterlichten hebben een europees keurmerk. Dus dat zou geen probleem moeten opleveren.
Het hangt er van af hoeveel % ze licht ze nog doorlaten. Ze zouden hierover wel eens moeilijk kunnen doen.
Ik ging met mijn F destijds ook in Alken, maar ik ken iemand die in Alken op de keuring werkt, dus dat scheelt alweer

lucas schreefColonRonald MG TF schreefColonem-gee-efke schreefColonIk ging met mijn F destijds ook in Alken, maar ik ken iemand die in Alken op de keuring werkt, dus dat scheelt alweer
De laatste keer heb ik een kort jurkje aangetrokken met een diepe décolleté...jammer genoeg was ik vergeten mijn snor af te scheren...
kan me voorstellen
![]()
Voorbije maand met de F naar de keuring : K&N + aanvoerpijpen ... geen probleem, wel een verstandige conversatie rond gehad

RacingGreen schreefColonem-gee-efke schreefColonNem58 schreefColonDe achterlichten hebben een europees keurmerk. Dus dat zou geen probleem moeten opleveren.
Het hangt er van af hoeveel % ze licht ze nog doorlaten. Ze zouden hierover wel eens moeilijk kunnen doen.
Ik ging met mijn F destijds ook in Alken, maar ik ken iemand die in Alken op de keuring werkt, dus dat scheelt alweer
Hier vrees ik dus ook voor. Ik kan me al goed inbeelden dat ze gaan zeggen "Keurmerk of niet, ze zijn te donker", en dan moeten de originele er terug op. Probleem is dat die rubberen afsluitingen kapot zijn... Ze waren zo onderhevig geweest aan de weersomstandigheden door de jaren heen dat ze rot waren geworden.

RacingGreen schreefColonem-gee-efke schreefColonNem58 schreefColonDe achterlichten hebben een europees keurmerk. Dus dat zou geen probleem moeten opleveren.
Het hangt er van af hoeveel % ze licht ze nog doorlaten. Ze zouden hierover wel eens moeilijk kunnen doen.
Ik ging met mijn F destijds ook in Alken, maar ik ken iemand die in Alken op de keuring werkt, dus dat scheelt alweer
Hier vrees ik dus ook voor. Ik kan me al goed inbeelden dat ze gaan zeggen "Keurmerk of niet, ze zijn te donker", en dan moeten de originele er terug op. Probleem is dat die rubberen afsluitingen kapot zijn... Ze waren zo onderhevig geweest aan de weersomstandigheden door de jaren heen dat ze rot waren geworden.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.