




Kasper schreefColonairco
(en dat is de enige keer dat ik de airco gebruik)

MGF schreefColonKasper schreefColonairco
(en dat is de enige keer dat ik de airco gebruik)
Airco is inderdaad ideaal op dit soort momenten.
Ook lekker wanneer je op een warme dag met open kap in de file staat, wanneer je op zo'n zelfde dag noodgedwongen met de softtop moet rijden of wanneer de hardtop er op zit.

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.