Lieden,
Ik ben gek op de DIY stukjes hier maar ik kan dit niet vinden (of mijn zoek techniek is niet l33t genoeg
Ik wil graag mijn softtop er af halen omdat ik nu een hardtop heb. Waarom? Omdat de softtop na zo goed mogelijk drogen toch nog iets vochtig is en ik bang ben dat er schimmel in komt of het weer er in trekt.
Concreet: Is de softtop makkelijk te verwijderen?
De achterruit verwarming in de hardtop wil ik ook graag aansluiten.
Er is nu geen knopje voor en achter heb ik nog geen aansluitpunt ontdekt.
Ik heb dus nodig (ben ik net achter) een schakelaar, een relais en een klein verlengkabeltje achter in.
Waar komt dat relais eigenlijk? Achter de console?
Welk type relais is dit? Ik bedoel dan meer de specs die er op staan en of ie ook bij conrad te krijgen is? Iemand een duidelijke foto van dat ding met specs?!
[/img]



zijn wel e-bay zaken...
[/img]

