Op donderdag 19/11 om 8 uur in de morgend een telefoontje van mijn vrouw dat de MGF zeer hard daverde en een geluid maakte als een kapotte uitlaat. Na mijn werk onmiddelijk naartoe gereden en wat is het verdikt: DE MOTERSTEUN RECHTS ACHTER AFGEBROKEN
De motor lag schuin en de polie's,riem en alternator zaten geblokkeert. Ik raad iedereen aan als dit voorhebt NIET MEER TE STARTEN maar wel te depanneren. Als je steeds start gaat er meer beschadigd worden en dat MOET je zeker voorkomen. Ik hoop enkel met een nieuwe steun dat dit probleem opgelost is. Ik dank ook Bruno omdat hij mij telefonisch begeleid heeft.
Ik hou jullie verder op de hoogte !!
Groetjes, Paul en Pascale (MGF/MGTF)





