De ramen zelf sluiten netjes op het rubber. Ik heb dit ingespoten met siliconenspray. Op basis van de gegevens op de site en het forum, heb ik net even het deurpaneel verwijderd. Ik zag dat de raamstoppers nog in tact waren (zou ook moeten vanaf MY2000). Toen heb ik de cheater naar beneden getrokken en naar binnen.
Ondanks het volgen van de stappen in het document, zie ik geen enkel verschil nu ik de boel weer gemonteerd heb. Ben dus bang dat dit de oplossing niet was. Misschien dat jullie adv de foto's kunnen zien wat er mis kan zijn. Je kan in ieder geval zien dat het rubber niet goed zit, maar zelf met de deur open, blijft het zo raar zitten en is niet terug te duwen.
De andere zijde is overigens hetzelfde verhaal:



