




Bruno schreefColonAls je het gesoldeerde vorkje bedoelt op de achterruit, heel voorzichtig zijn. Ten eerste houdt secondelijm hier niet, en ten tweede heb je dan geen verbinding meer wegens de isolerende werking van secondenlijm. Ik los het meestal op met spiegellijm, waarna ik de verbinding terug maak (teken) met een electro liner. van het stekkertje naar de ruit. Gebruik genoeg electro liner, want de ruit kan stuk springen bij een slechte verbinding.
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.