Sinds 3 weken heb ik mijn eigen MGF en vind hem helemaal super.
Echter heb ik een probleempje met mijn softtop, het dak sluiten is geen
probleem, maar zogauw ik het wil openen blijft hij op ongeveer de helft steken. Geen idee waar het probleem zich bevindt want het is nergens te zien dat het dak blijft haken.....
Nadat ik er een paar keer flink aan duw valt het dak dan uiteindelijk
toch op zijn plaats.
Ik hoop dat er iemand is die het zelfde probleem heeft of heeft gehad
en hoe dit op te lossen is.
Mvg,
Tom





