



gaskabel te strak zou inderdaad de schommelingen in het toerental niet verklarenmailman schreefColonGaskabel te strak: dan zou het stationair toerental toch altijd verkeerd moeten zijn of vergis ik me?
Toevallig kort geleden nieuwe gasklep gemonteerd?: Niet dat ik weet en kan hierover ook niets terugvinden in de onderhoudshistorie van de vorige eigenaar. Wat zou het dan kunnen zijn?
Andere ervaringen / ideeen?

lucas schreefColonvoorzichtige poging tot ....steppermotor ?




Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.