






Carl schreefColonEr zit toch geen expansievaatje aan de slave?
Enkel een voorraadvatje aan de master?

Bruno schreefColonIk vind de achterste eigenlijk net wat meer master, omdat die aan de koppeling zit. Als je er echter van uitgaat dat de master echter steeds het expantievaatje draagt, heb je gelijk....en zo zegt de EPC het dus ook.



Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.