


colchester schreefColonversnellingspook voelt los aan (ook in de versnellingen).

schrokke schreefColoncolchester schreefColonversnellingspook voelt los aan (ook in de versnellingen).
Heb ik ook voorgehad, bij mij was er gewoon een bout losgekomen in de schifter.


Bruno schreefColonVervangen van de benzinepomp is helemaal niet veel werk. Nog geen half uur zelfs. T'is de pomp zelf waar men soms de hoofdprijs voor wil, terwijl ze 2de hands echt niet duur zijn. Ik heb er ook nog liggen (denk ik)
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.