BUTTON_POST_REPLY 15 berichten Pagina 1 van 1
Waar nog GS-D2 banden te koop?
  • Avatar gebruiker
    VOP
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 70
    GeregistreerdCOLON di feb 27, 2007 10:00 pm
    WoonplaatsCOLON Oostakker

    Waar nog GS-D2 banden te koop?

    door VOP » ma sep 28, 2009 10:27 am

    Banden achteraan TF zijn "op". Bij zoektocht naar nieuwe Goodyear Eagle F1 215/40ZR16 82W GS-D2 via de reguliere bandencentrales enkel maar Goodyear Eagle F1 215/40ZR16 82W GS-D3 aan 100€ te verkrijgen, enkel 1 adres ( Ronse) kan mij Goodyear Eagle F1 215/40ZR16 82W GS-D2 bezorgen echter aan 190€ wat ik een groot prijsverschil vind.
    Iemand nog een idee waar in vlaanderen ze leverbaar zijn aan een deftige prijs? By the way ik wil geen polemiek ivm keuze van banden heropenen, ik zoek gewoon de GS-D2 en vraag daarvoor een beetje hulp :wink:.
    MG TF Elegance Royal Blue 'O4
    & MG B Wit '77
    & BMW 118d Wit '07
    & C1 Red
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » ma sep 28, 2009 10:33 am

    90 Euri Excl opleggen. Meestal voor 10 a 15 euro bij de aangesloten bandenboeren.

    Eventueel kan je ook bestellen bij autobandenmarkt.be. Prijzen zullen ongeveer hetzelfde zijn.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma sep 28, 2009 10:37 am

    Normaal kan je ze bij elke bandenboer krijgen, mits je er specifiek naar vraagt. Ze staan niet meer in de catalogus van die mensen, maar na een telefoon aan Good year, wordt hen verteld dat ze inderdaad nog steeds leverbaar zijn. Ik betaalde ze onlangs zeker niet duurder dan de GSD-3 varianten, maar ik weet de juiste prijs zeker niet meer, mea culpa !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    VOP
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 70
    GeregistreerdCOLON di feb 27, 2007 10:00 pm
    WoonplaatsCOLON Oostakker

    door VOP » ma sep 28, 2009 10:47 am

    Heb zojuist terug gebeld naar de één van de bandencentrales die ik had gecontacteerd met vraag om even contact op te nemen met Goodyear, dit op aangeven van Bruno dat ze inderdaad niet meer in de cataloog staan maar toch leverbaar zouden zijn. Over een halfuurtje mag ik terugbellen.
    MG TF Elegance Royal Blue 'O4
    & MG B Wit '77
    & BMW 118d Wit '07
    & C1 Red
  • Avatar gebruiker
    VOP
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 70
    GeregistreerdCOLON di feb 27, 2007 10:00 pm
    WoonplaatsCOLON Oostakker

    door VOP » ma sep 28, 2009 12:24 pm

    Bandencentrale Roegiers kan (na tip Bruno: zie hierboven) toch Goodyear Eagle F1 215/40ZR16 82W GS-D2 leveren aan € 115! per band = schappelijke prijs incl.montage.
    Bandencentrale Redant kan nu ook leveren 2 Banden voor € 237 incl. montage en stikstof vulling.
    Bedankt voor de tip Bruno ! :)
    MG TF Elegance Royal Blue 'O4
    & MG B Wit '77
    & BMW 118d Wit '07
    & C1 Red
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    door jantje » di sep 29, 2009 7:24 pm

    wanneer ga ze laten plaatsen?
    Ik ben namelijk ook van zin om twee nieuwe banden te laten leggen en misschien krijgen we samen nog wat meer korting??:wink:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di sep 29, 2009 10:49 pm

    klik bij Ralph op de 90 euro en je kunt ze gelijk bestellen :P

    heb goede ervaring met www.autobandenmarkt.nl en absoluut de beste prijs. het loont wel de moeite om de garage te controleren op prijs voor het opleggen van de banden.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » di sep 29, 2009 10:57 pm

    Maar dan moet je voor die prijs nog monteren dus kom je ook op 115 eutjes uit. :wink:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di sep 29, 2009 11:02 pm

    kon ze voor €7,50 p.st laten monteren ;)

    hoe dan ook, ze zijn dus nog steeds leverbaar. :dancing))
  • Avatar gebruiker
    VOP
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 70
    GeregistreerdCOLON di feb 27, 2007 10:00 pm
    WoonplaatsCOLON Oostakker

    door VOP » wo sep 30, 2009 6:52 pm

    jantje schreefColonwanneer ga ze laten plaatsen?
    Ik ben namelijk ook van zin om twee nieuwe banden te laten leggen en misschien krijgen we samen nog wat meer korting??:wink:


    Sorry Jan, zijn heden geplaatst, gisteren forum bekeken voor 19u en dus je oproep gemist.Banden waren reeds van maandagnam. besteld en afspraak geregeld.
    MG TF Elegance Royal Blue 'O4
    & MG B Wit '77
    & BMW 118d Wit '07
    & C1 Red
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo sep 30, 2009 7:58 pm

    jantje schreefColonwanneer ga ze laten plaatsen?
    Ik ben namelijk ook van zin om twee nieuwe banden te laten leggen en misschien krijgen we samen nog wat meer korting??:wink:

    Maakt een totaal van 4 banden, incl. 4x plaatsen ...... had ik dat geweten dan had ik vorige maand voor de 4 banden van de Zafira ook groepskorting gevraagd.

    Als je nog iets van korting wil regelen denk ik dat je met grotere aantallen zal moeten komen. :wink:
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    door Kevin » wo sep 30, 2009 8:12 pm

    ErikB schreefColonAls je nog iets van korting wil regelen denk ik dat je met grotere aantallen zal moeten komen. :wink:

    Of de juiste connecties ;)
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    Korting

    door jantje » do okt 01, 2009 7:32 pm

    Maar bij ons zeggen ze: wie niet waagt, blijft maagd :D
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » do okt 14, 2010 10:48 am

    VOP schreefColonBandencentrale Roegiers kan (na tip Bruno: zie hierboven) toch Goodyear Eagle F1 215/40ZR16 82W GS-D2 leveren aan € 115! per band = schappelijke prijs incl.montage.
    Bandencentrale Redant kan nu ook leveren 2 Banden voor € 237 incl. montage en stikstof vulling.

    Iemand bekend of ze ook in Nederland ergens besteld kunnen worden? We zijn inmiddels ook alweer een jaar later.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » vr okt 15, 2010 5:58 pm

    bij elke bandenboer, mits hij de moeite neemt de telefoon ter hand te nemen naar GoodYear
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 15 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten