door Sander » zo sep 27, 2009 9:15 pm
Ik doe meestal de kap open......
Er vanuit gaande dat je cold-air-intake bedoeld, ik heb de Green Twister. Erg aan te raden omdat je ze vrij goedkoop zijn en omdat ze katoenen filter materiaal hebben (IMHO nog altijd het beste) Je moet wel zelf handig genoeg zijn om het filter te plaatsen en zelf geschike buizen bij kopen (uit mijn hoofd 70mm ID buis, 1 recht stukje en 1 90graden stuk.
Building >200BHP K-series