weer wat meegemaakt met een mg in de garage, steek een nieuwe koppakking en ga er mee rijden en alles ok.
klant komt zijn auto halen daarna telefoon, zo van mijn expansivat is ontploft.
dit had ik nog niet meegemaakt, enfin het is opgelost nu.
grtz
mrcarribean


