







schrokke schreefColonIk denk dat uw motor pingelt, dat veroorzaakt dat dieselend geluid bij fors optrekken.
Dat het nu weg is zou kunnen doordat je betere benzine getankt hebt.
Dat hij nu niet meer vooruit wil is wel eigenaardiger.


schrokke schreefColonAls hij toch een tijdje off duty gaat, koppel dan zeker de batterij af zodat de ECU een deftige reset krijgt. Als je er dan terug aan begint heb je een verse start, en indien het probleem dan weg zou zijn, ineens en belangrijke aanwijzing in welke richting je moet gaan zoeken.


Carl schreefColonschrokke schreefColonAls hij toch een tijdje off duty gaat, koppel dan zeker de batterij af zodat de ECU een deftige reset krijgt. Als je er dan terug aan begint heb je een verse start, en indien het probleem dan weg zou zijn, ineens en belangrijke aanwijzing in welke richting je moet gaan zoeken.
De batterij WAS al afgekoppeld geweest tussen de twee riten, dit is een heel goeie opmerking! Het ligt dus duidelijk aan de ECU!

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.