door Maxso » za sep 12, 2009 7:59 pm
Hallo, wie kan mij vertellen hoe een aandrijfas (bestuurderszijde) vastzit op de versnellingsbak?
Het volgende probleem hebben we, bij het wegrijden tikt de as aan de bestuurderskant. Bij een APK heb ik aan de assen kunnen voelen en merkte op dat de as een grotere speling heeft dan de andere. De speling is tussen het wiel en de bak dus horizontaal.
Graag jullie advies?
Alvast dank,
Max