

jero schreefColonHallo,
Ik ga mijn standaard uitlaat vervangen door een RVS Scorpion uitlaat.
Nu vraag ik me af of ik het hitteschild wat er nu gemonteerd zit weg kan laten.
Ook zag ik op de site van Mike Satur een afdekplaat die over het hitteschild valt. iemand ervaring nee ? (foto's ?)
Alvast bedankt voor de reacties !
Groeten,
Jeroen

jero schreefColon...
Ook zag ik op de site van Mike Satur een afdekplaat die over het hitteschild valt. iemand ervaring nee ? (foto's ?)
...



jero schreefColon...
Ook zag ik op de site van Mike Satur een afdekplaat die over het hitteschild valt. iemand ervaring nee ? (foto's ?)
...
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.