BUTTON_POST_REPLY 14 berichten Pagina 1 van 1
Redelijk tot zeer grof
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

Redelijk tot zeer grof

door philipvanv » zo aug 30, 2009 10:47 pm

Vorige week vrijdag ging ik een voorlicht laten vervangen van m'n F nadat den buurman onoplettend ertegen was gereden. Ik liet dit doen in een Range Rover garage in de buurt omdat ik op die manier een officiële factuur had om de kosten te verhalen. Gisteren viel het me ineens op dat die "vriendelijke" mensen zomaar zonder vragen een stikker met de naam van de garage op mijn wagen hebben geplakt :evil: :evil: :evil: Ik denk dat ik mijn afspraak om de bumper te laten spuiten bij hen toch maar ga afbellen en eens goed nadenken over de betaling van de factuur. Kwas net zo blij dat er niet te veel zever op mijnen auto stond en dat de carrosserie nog redelijk in orde was en nu lappen ze zo iets :(
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

door Striker » zo aug 30, 2009 11:06 pm

En die sticker is niet meer te verwijderen? :roll:
    Afbeelding
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » zo aug 30, 2009 11:15 pm

Haal de sticker eraf en breng die gewoon terug naar het bedrijf. :wink:
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma aug 31, 2009 6:22 am

Klein beetje warm maken met een fohn en dan komt hij er zo af.
    Als je de volgende keer daar bent, plak hier en daar wat Post-its met je nummer erop, en doe dat als ze het zien :lol:

Maar, ik zou ook witheet worden hoor..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526

door philipvanv » ma aug 31, 2009 8:49 am

Kzal het eens proberen om ze er zo af te krijgen, maar het gaat mij om het principe... Ik zou wel eens willen zien hoeveel mensen er mee zouden kunnen lachen dat ik een stikker met mijn naam op hun auto plak als ze bij mij op de oprit komen staan...
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » ma aug 31, 2009 9:38 am

Vorige keer werd er zelfs ongevraagd een nummerplaathouder vervangen... Pas helemaal grof dacht ik zo.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma aug 31, 2009 9:49 am

Carl schreefColonVorige keer werd er zelfs ongevraagd een nummerplaathouder vervangen... Pas helemaal grof dacht ik zo.

kijk je rekening eens na, heb je hem zelf moeten betalen?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » ma aug 31, 2009 10:05 am

Niet echt netjes zou ik zeggen.

Je hebt er blijkbaar niet op gevraagd en moet nu zelf actie nemen om de sticker eraf te halen, dat gaat meestentijds goed, met een fohn, zoals Bruce al vermelde, maar wat als?

Bovendien als je de sticker laat zitten en je gaat naar een ander toe voor reparatie, wat laat dat voor indruk achter......
    Ik ken nog (oude) verhalen van fietsenmakers die de fiets van een ander weigeren te repareren. Nu zal dat in deze tijd en met auto's wel los lopen, maar ik kan me voorstellen dat men denkt: na dit %&%%-klusje gaat deze auto weer terug naar de garage van de sticker voor de eenvoudige klusjes die meer geld opleveren. Denk dan maar eens na over de motivatie van de monteur van die 3e garage en de zorg waarmee jou opdracht wordt uitgevoerd.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526

door philipvanv » ma aug 31, 2009 10:33 am

Net de garage gebeld en blijkbaar hebben de mechaniekers de opdracht om dit altijd te doen. Gelukkig zijn ze bereid om hem er terug af te halen...
  • hans schwarte
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 42
    GeregistreerdCOLON wo jul 30, 2008 4:51 pm
    WoonplaatsCOLON Deventer

door hans schwarte » ma aug 31, 2009 2:12 pm

Ik heb ook jaren geleden meegemaakt dat men de nummerplaathouder wou vervangen door een met hun reclame. Ze vroegen het wel netjes. Mijn antwoord was dus ook netjes: "wat levert het mij op als ik reclame voor jullie rijd?" Nooit meer wat gehoord. Dus inderdaad wel alert blijven!
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » ma aug 31, 2009 2:28 pm

hans schwarte schreefColonIk heb ook jaren geleden meegemaakt dat men de nummerplaathouder wou vervangen door een met hun reclame. Ze vroegen het wel netjes. Mijn antwoord was dus ook netjes: "wat levert het mij op als ik reclame voor jullie rijd?" Nooit meer wat gehoord. Dus inderdaad wel alert blijven!

Bij mijn schoonzus was dat ongevraagd gedaan! (bij haar auto den he ;) )

Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

door wimk » ma aug 31, 2009 2:52 pm

Rick schreefColonHaal de sticker eraf en breng die gewoon terug naar het bedrijf. :wink:

Ik zou er voor kiezen terug te gaan en hen deze sticker zelf te laten verwijderen. :twisted: En gaat dat met beschadigingen, dan weten ze zelf wat hen te doen staat! Ze hebben het dan nl. ook zelf veroorzaakt.
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

door Nem58 » ma aug 31, 2009 4:29 pm

Pete schreefColon
    hans schwarte schreefColonIk heb ook jaren geleden meegemaakt dat men de nummerplaathouder wou vervangen door een met hun reclame. Ze vroegen het wel netjes. Mijn antwoord was dus ook netjes: "wat levert het mij op als ik reclame voor jullie rijd?" Nooit meer wat gehoord. Dus inderdaad wel alert blijven!

Bij mijn schoonzus was dat ongevraagd gedaan! (bij haar auto den he ;) )

Pete

Ook komisch als ze je schoonzus ongevraagd vervangen ;)
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
    RoadRunner
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122
    GeregistreerdCOLON wo mei 30, 2007 7:38 pm
    WoonplaatsCOLON Enkhuizen

door RoadRunner » ma aug 31, 2009 6:23 pm

Ik heb mijn nummerplaathouders ook nog maar niet gemonteerd aangezien de F morgen even naar de garage moet.

Ze zijn gek genoeg om mijn mooie nieuwe MGF.be nummerplaathouderste vervangen. :stress-{
    Ton & Gea