




Carl schreefColonVorige keer werd er zelfs ongevraagd een nummerplaathouder vervangen... Pas helemaal grof dacht ik zo.




hans schwarte schreefColonIk heb ook jaren geleden meegemaakt dat men de nummerplaathouder wou vervangen door een met hun reclame. Ze vroegen het wel netjes. Mijn antwoord was dus ook netjes: "wat levert het mij op als ik reclame voor jullie rijd?" Nooit meer wat gehoord. Dus inderdaad wel alert blijven!

Pete schreefColonhans schwarte schreefColonIk heb ook jaren geleden meegemaakt dat men de nummerplaathouder wou vervangen door een met hun reclame. Ze vroegen het wel netjes. Mijn antwoord was dus ook netjes: "wat levert het mij op als ik reclame voor jullie rijd?" Nooit meer wat gehoord. Dus inderdaad wel alert blijven!
Bij mijn schoonzus was dat ongevraagd gedaan! (bij haar auto den he)
Pete

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.