Dat was goed nieuws, wetende dat de F ons vorig jaar een fortuin gekost heeft om hem weer door de APK te krijgen!


em-gee-efke schreefColonGoed nieuws!! Onze F is gisteren van de eerste keer GOED GEKEURD!!!
1 Kentekenplaatlampje was stuk (hebben ze gerepareerd), lichten afgesteld, de remmen wat bijgereld en klaar!!!
Dat was goed nieuws, wetende dat de F ons vorig jaar een fortuin gekost heeft om hem weer door de APK te krijgen!



Ronald MG TF schreefColon...je wil niet weten hoeveel rode kaarten ik vroeger heb gekregen![]()



Gebruikers op dit forum: 19 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.