BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
Auto verzekering.
  • Avatar gebruiker
    HansZ
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 152
    GeregistreerdCOLON vr dec 12, 2008 12:34 pm
    WoonplaatsCOLON Cothen

    Auto verzekering.

    door HansZ » wo aug 26, 2009 2:50 pm

    Hallo heeft er één van jullie ervaring met www.mg-cabrioverzekering.nl.
    Ik betaal op dit moment bij mijn huidige verzekering veel te veel premie als ik een berekening maakt met www.mg-cabrioverzekering.nl maar hoe wordt e.v.t schade e.d. behandelt :?: heeft er iemand hier een verzekering afgesloten.
    - MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat,
    - Renault Megane TCE.
    - Toyota Aygo.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo aug 26, 2009 2:57 pm

    Ik zit hier:
    http://www.unigarant.nl/UnigarantWebsit ... mepage.htm

    Ik ben nog nooit iets tegen gekomen wat goedkoper is met de zelfde voorwaarden.
    Building >200BHP K-series
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » wo aug 26, 2009 3:24 pm

    Die MG-Verzekeringen heeft inderdaad wel hele gunstige voorwaarden en prijzen. Zelfs een mes in de softtop is verzekerd bij Wa+ :shock:

    De maatschappij is De nederlanden van Nu.

    De site van De nederlanden van nu ziet erg knullig uit. Een domeincheck laat zien dat Nederlanden van Nu onderdeel is van de Generali verzekerings groep.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Avatar gebruiker
    frankensink
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 93
    GeregistreerdCOLON zo feb 20, 2005 8:26 pm
    WoonplaatsCOLON Millingen aan de Rijn

    door frankensink » za aug 29, 2009 7:09 pm

    kijk ook eens op onderwijsstad.nl, mijn verzekering was toendertijd 1/3e van de verzekeringen van independer.nl.... gaat via alianz trouwens...
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten