TL-Rev schreefColonLaat je het resultaat van je noeste huisvlijt nog even zien?
Inderdaad want mijn koppeling is ook niet helemaal jofel
Na interventie van de speciale depanage dienst (speciaal voor de gelegenheid in ZT-T met zwaailicht) Bruno en d'n Paul was m'n koppeling ontlucht en goed voor een paar honderd kilometer, echter thuis aangekomen herkende in heet gevoel van luchtige spons in het pedaal.
Maar nieuwe cilindertjes besteld, nieuwe afdichtingen daar waar nodig en wellicht even upgraden met een steuntje.
Immers sleutelen zonder te verbeteren is gelijk blijven is stilstand, en stilstand is achteruitgang
