OK, ik dacht dat je hem gewoon aan kan laten staan, sterker nog dat dat het beste zou zijn voor de accu.
Ik vroeg mij gewoon af sluit je hem aan als hij twee dagen still staat of inderdaad zoals jij aangeeft vanaf een week stilstand.
Is trouwens een mooi stukje techniek zo'n druppellader, hij haalt hem leeg en vult hem dan weer, en doet dat dan in cycli
ik gebruik de druppellader voor m'n Honda Shadow....werkt perfect ..na de winterstop...de stofkap eraf druppellader afkoppelen...en starten
MGF Britisch Racing Green 1997 Na complete demontage VVC, kop gereviseerd en koelsysteem vervangen en thermostaat modificatie toegepast. Nu weer langzaam de boel weer in omgekeerde volgorde terug plaatsen
Ik sluit de druppellader aan als ik van te voren weet dat hij langer dan twee weken stilstaat. In de winterperiode als mijn MG TF de garage in gaat staat de druppellader altijd aan. Ik haal hem er pas vanaf als ik weer ga rijden. Bevalt me prima. Doe dit al met deze MG TF en met mijn vorige MG F en de daarvoor in mijn bezit zijnde Triumph TR6. Nooit startproblemen na de winter meer gehad.