


Bruno schreefColonIk (lees "wij") doe tegenwoordig bijna alles zelf en als het echt te complex wordt vraag ik (we) Paul om een handje te helpen.
Ik doe het niet uit besparingsoverweging, maar gewoon omdat ik alles zelf wil kunnen, en het heel leuk vind zo'n knutseldagje (onder vrienden).





Demor schreefColonMoeilijk niet , lastig wel

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.